Nemecko ako turistická veľmoc

40.ročník veľtrhu turizmu GTM

[j.protic] publikované: 2014-05-15 | minusz Veľkosť písmaplusz

hírkép

V kongresovom centre v Brémach bolo 40.ročníka veľtrhu turizmu GTM rušno

Ďalší ročník najväčšieho incomingového workshopu turistickej krajiny Nemecko, GTM Germany Travel Mart, se uskutočnil od 11. do 13. mája 2014 v Brémách a v Bremerhavene.


O tom, že jedna z vedúcich turistických veľmocí na svete, Nemecko naozaj neľutuje prostriedky vynaložené na propagáciu svojej bohatej ponuky svedčí aj fakt, že na tohotočnom podujatí v impozantnom, modernom, brémskom kongresovom centresa zúčastnilo viac ako 650 odborníkov z 46 krajín, medzi nimi aj početná skupina, viac ako 150 žurnalistov z celého sveta. Prišli novinári aj z ďalekej Austrálie či Japonska, nechýbali ani zástupcovia čínských médií. Hlavným cieľom podujatia bolo informovať o najnovších trendoch cestovného ruchu v Nemecku, predstaviť nové ponuky a upriamiť pozornosť na hlavné lákadlá, ťažiskové témy v blízkej budúcnosti. Napriek tomu, že pokiaľ ide o úspešnosť turistického ruchu sa Nemci majú čím pochváliť, premyslene a koncepčne pracujú na tom, aby záujem o ich krajinu v cudzine neochabol, uvedomujú si, že vyspelý cestovný ruchu je jedným z motorov ekonomického rastu. Ako odznelo na medzinárodnej tlačovej konferencii, v minulom roku zaznamenali 4,5% -ný nárast prenocovaní zahraničných návštevníkov v ubytovacích zariadeniach, ktoré majú 10 a viac lôžok, spolu ide o 71,9 mil.zahraničných hostí . Najväčší nárast turistov zaznamenali z britských ostrovov, na druhom mieste figuruje Rusko na treťom Švajčiarsko. Pomaly ale iste z roka na rok rastie aj počet ubytovaných hostí zo Slovenska. Ale aj ostatné ukazovatele hovoria o tom, že už štvrtý rok za sebou pokračuje rekordný nárast turizmu v Nemecku. Za potešiteľný považujú fakt, že dynamicky rastie aj záujem mladých ľudí do 35 rokov o Nemecko. Nemecká turistická centrála/DTZ/ so sídlom vo Frankfurte nad Mohanom organizovala 40. ročník GTM spoločne s Bremen Touristik-Zentrale, Gesellschaft Marketing und Service GmbH a BIS Bremerhaven Touristik. Bola to skvelá príležitosť na prezentáciu bohatej ponuky turistických zaujímavostí tohto regiónu, kde – v porovnaní s celoštátnými údajmi - rastie turizmus najrýchlejším tempom. Sever Nemecka má naozaj čo ponúknuť návštevníkom, počnúc od historyckých pamiatok až vymoženosti modernej techniky. O tom sa mali možnosť presvedčit aj zástupcovia siedmej veľmoci....Nabudúce Vám predstavíme samotné mesto Brémy.....

Páči sa vám tento článok? Pošlite ho známemu!


Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz

Galéria:


Ďalšie správy v tejto sekcii: