Bratislava - 72 hodinové mesto

Ponuka hotelierov pre návštevníkov hlavného mesta

[j.protic] publikované: 2020-07-16 | minusz Veľkosť písmaplusz

hírkép

Pandémia nového koronavírusa spôsobila krízu cestovného ruchu aj v hlavnom meste Slovenska. K prekonaniu tohto ťažkého obdobia má prispieť nová kampaň s cieľom prilákať viac návštevníkov z domova, ale i zo susedných krajín.


Bratislavskí hotelieri a Bratislava Tourist Board (BTB) vytvorili spoločný projekt, ktorým chcú rozhýbať cestovný ruch v metropole Slovenska. Súčasťou kampane "72 hodinové mesto " je projekt, v rámci ktorého vybrané bratislavské hotely darujú návštevníkom k dvom nociam tretiu zadarmo.

Páči sa vám tento článok? Pošlite ho známemu!


Zameraný je predovšetkým na domácich návštevníkov zo Slovenska, ale aj na prihraničné regióny Českej republiky a Rakúska. Do projektu sa zapojili členské hotely BTB ako hotel Matyšák, Park Inn, Gate One, Falkensteiner, Hotel Bratislava, ale aj hotel Carlton a postupne sa pripoja aj ďalšie. Spolu s akciou 2+1 je možné využiť aj rekreačné poukazy. Ľudia budú môcť stráviť napríklad predĺžený víkend v Bratislave a jej regióne za výrazne nižšie náklady. Táto špeciálna ponuka je už aktuálna a platí počas celého leta.

."Bratislava je výnimočná, krásna adresa. To, čo by ste ináč hľadali v celom svete, v Európe, nachádzame na jednom mieste. Je za čím prísť," zdôraznil na tlačovej konferencii pri príležitosti spustenia kampane Vladimír Grežo, predseda predstavenstva Bratislava Tourist Board (BTB). Snahou je tiež podľa neho pomôcť podnikateľom v oblasti cestovného ruchu, vrátane hotelov, ktorých obsadenosť je aktuálne na zhruba desiatich percentách.

Kampaň je napojená na rovnomennú webovú stránku v troch jazykových mutáciách, a to v slovenskom, anglickom a nemeckom jazyku. Návštevník na nej môže nájsť odporúčaný program na tri dni alebo má možnosť vytvoriť si vlastný program "šitý na mieru" a uvidieť hlavné mesto aj z iného pohľadu. Urobiť tak môže na základe vlastných preferencií, respektíve možností, ktoré sú zamerané či už na históriu, prírodu, kultúru, šport, na aktivity s deťmi alebo na ich kombináciu.

Posolstvo 72 hodinového mesta v kampani nesú rôzne postavy Slovenky, Čecha, Nemky, Rakúšana a Angličana, ktorí žijú dlhodobo v Bratislave. Predstavenie mesta sa tak deje z iného pohľadu, ktorý môže byť pre slovenské publikum zaujímavé. Postavy zvýrazňujú fakt, že aj keď je mesto menšie a kompaktnejšie v porovnaní s metropolami v ich krajinách, Bratislave nič nechýba a ponúka množstvo atraktívnych možností pre trávenie voľného času.

Okrem toho pokračuje BTB aj v projekte Turistom vo vlastnom meste. Ten vznikol počas koornakrízy v podobe 15 virtuálnych videoprehliadok Bratislavy na podporu miest, ktoré prišli o návštevníkov, pretože museli ostať istý čas zatvorené. "Rozširujeme projekt zo Starého Mesta do ostatných mestských častí. Chceme rozhýbať Bratislavčanov, aby lepšie spoznali svoje mesto a rozptýliť návštevníkov aj mimo centrum. Mestské časti disponujú obrovským potenciálom a majú čo ponúknuť," poznamenala Monika Debnárová, podpredsedníčka komisie a členka predstavenstva BTB. Pokračovanie projektu ponúka každú sobotu bezplatné pešie a cykloprehliadky.

 

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz

Galéria:


Ďalšie správy v tejto sekcii: